Oğuzkaan Koleji öğrencileri akıllı cihaz tasarladı, Türkiye birincisi oldu!
Yarışmada öğrencilerden yeteneklerini kullanarak oyun konsolu tasarlamaları istendi.
Oyun konsolu tasarladılar, Türkiye birincisi oldular.
Yarışmada Türkiye birinciliğini Oğuzkaan Koleji öğrencileri kazandı.
Hayallerindeki oyun konsolunu tasarlamak için yarışan çocuklardan birinci olan ekibe Hackidhon Yarışmasında 4500 TL, ikinciye 3000 TL, üçüncüye ise 2250 TL Tekno Marketten hediye çeki verilirken takım lideri öğretmenlere de çeyrek altın hediye edildi.
AMACIMIZ ÇOCUKLARIMIZI ENDÜSTRİ 4.0 ÇAĞINA HAZIRLAMAK
Kodlama ve akıllı cihaz tasarımı öğrencilerin; problemi algılama, algoritmik düşünme ve problem çözme becerilerini geliştirdiği gibi aldığı tüm akademik eğitim birikimini birlikte kullanma becerilerini geliştirir. Ayrıca tüm bilgi birikimlerini birlikte kullanarak akıllı cihaz tasarımı ve kodlama yapabilen öğrencilerin yaratıcı düşünme becerileri de gelişmektedir.
Oğuzkaan Koleji Yönetim Kurulu Üyesi ve Eğitim Koordinatörü Hatice Yılmaz, "Öğrencilerimizi endüstri 4.0 çağının yöneticileri olarak yetiştirebilmek için ana okulundan itibaren Kodlama Robotik ve Akıllı Cihaz Tasarımı eğitimini zorunlu ders olarak vererek aynı zamanda teknoloji okur yazarı bireyler yetiştiriyoruz. Oğuzkaan Koleji olarak kodlama, akıllı cihaz tasarımı ve robotiğe verdiğimiz önemin sonuçlarını öğrencilerimizin aldığı derecelerle taçlandırmak bizleri mutlu etti. Gelecek yıllarda bu konuda daha büyük hedefler için çalışacağız. Yarışmaya katılan 43 okul içinde birinciliği, kazanan öğrencilerimizi ve onların yetişmesinde emeği geçen öğretmenlerimizi yürekten kutluyorum" dedi.